ᏝᏗᎷᎧᏁᏝᏗᎷᎧᏁ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
𝘽𝙄𝙇𝙄𝙀 𝙀𝙇𝙄𝙎𝙃𝘽𝙄𝙇𝙄𝙀 𝙀𝙇𝙄𝙎𝙃، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
ɔoɹouɐɔoɹouɐ، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
му вℓσgму вℓσg، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
ᏥᎥᎵᎵ𐒢Ⲅ ⳒᎥⲄᏓᏥᎥᎵᎵ𐒢Ⲅ ⳒᎥⲄᏓ، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
мє αи∂ ∂ιѕиєумє αи∂ ∂ιѕиєу، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

✨🌈cute lemon memories🌈✨

Hi:)

فقط یه فرفری اینا رو درک میکنه

1399/11/15 16:47
534 بازدید
اشتراک گذاری

فرفری که باشی،با بقیه متفاوتی😁

فرفری که باشی،اگه کسی بکوبه تو کلت سرت درد نمیگیره😂

فرفری که باشی،خوشگلتری😍

 فرفری که باشی،همه دستشونو میکنن توی کلت و قربون صدقت میرن😂🤗

اصن دختر باید فرفری باشه🙌🏿 🌈

خوبی موهای فرفری اینه که،شلخته و خرابشم قشنگه:)

با افتخار یه فرفری ام🤞🏿

ولی به ما مو فرفری ها خیلی ظلم میشه:(

مثلا موهامون تا کمرمون بلنده ولی تا شونه دیده میشه:(

امروز برای من روز مو فرفریاس:)

همیشه،هر سال،این چهارشنبه برام روز موهام بوده😅

روز منو مبینای قشنگم(دیگه کی؟!) و یه عالمه دختر دیگه مبارک😇

پسندها (16)

نظرات (17)


15 بهمن 99 17:53
واو روزت مبارک
من موهام نه صافه نه فره
یه حالتی بین دوتاشون داره صاف حالت دار
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
مرسیی😍
خوبه که😁😘

15 بهمن 99 17:58
هوم بد نیس
ول من دوس داشتم مشخص میبود یا فر یا صاف ول الانم&zwnjدوسشون دارم.
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
آره آدم وقتی بین چند راهی هس کار براش سخت میشه😅
ولی اینم یه مدله🌻
بابت جایزه ها ممنوننننن عالیییی بوددددد😍

 

15 بهمن 99 18:40
خواهش
حالا از اونجایی که مرز دارم میخوام تن تن چالش بزارم😅

15 بهمن 99 18:46
عااا چیزه راستی چی صدات کنم؟ لیموناد؟
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
لیمو
صمیمی ها لی لی صدام میکنن

15 بهمن 99 19:24
خب چون فک میکنم هنوز زیاد صمیمی نیستیم (البته دوس دارم صمیمی باشیم) لیمو صدات میکنم
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
اشکالی نداره لی لی صدام کنی
منم خیلی دوست دارم صمیمی بشیم
میخواستم آخر کامنتم بنویسم که اکه دوست داشتی لی لی صدام کن،یادم رفت😘

15 بهمن 99 19:39
هوم باشه لی لی (خیلی کیوته)
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 بهمن 99 20:41
مررررسییی عسلممم😍😍😍🔥🔥
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
قربونتتتتتت جیگرمممم😍💐
نیلا
16 بهمن 99 0:07
تو منو از کجا حیشناسی؟
اینجا برای من جهنمه و هیچوقت سر نمیزنم
اون نیلایی که نازلی میشناسه اونی نیس که تو میشناسه
من اصلا تورو نمیشناسم 
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
نیلا جون من شما رو میشناسم،چون کامنتاتو دیدم
البته از یه طریق دیگه هم میشناسم
هیچ دعوایی باهات ندارم
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
22 بهمن 99 13:27
روزمون مبارک😄😍❤️
 
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
😍😍💞💞💞
SujinSujin
26 بهمن 99 9:59
مگه روزمون بوده🤔
عه پس روزمون میبالک 😘
من کلا از پدرم بهم رفته موهای فر😂
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
از نظر من آره😂
ای جونننن تو هم فرییی😍😍
🤩
طاهرهطاهره
4 اسفند 99 12:21
روزمن وآرمینی فسقلی
خیلی خوب اومدی که موهای تاکمرمون تاشونه دیده میشه😂😂
setiseti
5 اسفند 99 11:26
سلام عزیزم منم موهام فرفریه 
موهام بلنده یکم ولی کوتاه به نظر میاد 
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
ای جاننن😍
چقدر فرفری توی نی نی وبلاگ هستت🤩
عزیزمممم🤗
پستمو لایک میکنی خوشگل خانوم؟
✿•selva•✿✿•selva•✿
5 اسفند 99 12:32
موهای من صاف صاف هستش
اما دوست دارم موهام فر باشع😂
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
جونننن😂😂😂😍😍😍😍
setiseti
5 اسفند 99 13:44
نمیدونم چرا کسانی که موهاشون فره مثل خودم 
دوست دارن موهاشون اف باشه ولی کسانی که موهاشون صاف هست دوستدارن موهاشون فر باشه مثل مامان خودم 
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
😅
نه من اصلا اینطوری نیستم!😍😅
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
7 اسفند 99 0:36
 یلدا جون می خواد لیموناد صدات کنه😂😂 وای خدا مردم از خنده😂بیا درتو باز کنم😂😂😂واااییی مردم
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
قرار نیست همو مسخره کنیم🙄
 
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
7 اسفند 99 12:45
من مسخرت نکردم
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
منم نگفتم که منو مسخره کردی
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
7 اسفند 99 12:46
من منظوری نداشتم😕
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
باشه عزیزم