ᏝᏗᎷᎧᏁᏝᏗᎷᎧᏁ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
𝘽𝙄𝙇𝙄𝙀 𝙀𝙇𝙄𝙎𝙃𝘽𝙄𝙇𝙄𝙀 𝙀𝙇𝙄𝙎𝙃، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه سن داره
ɔoɹouɐɔoɹouɐ، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
му вℓσgму вℓσg، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ᏥᎥᎵᎵ𐒢Ⲅ ⳒᎥⲄᏓᏥᎥᎵᎵ𐒢Ⲅ ⳒᎥⲄᏓ، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
мє αи∂ ∂ιѕиєумє αи∂ ∂ιѕиєу، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

✨🌈cute lemon memories🌈✨

Hi:)

🐥🌍🍓حتما بخونید🍓🌍🐥

1399/11/18 19:21
200 بازدید
اشتراک گذاری

✨🌈 سیلااامم کیوتای من 🌈✨

☀️💫🌊حالتون چطوره؟🌊💫☀️

🦩🪐شاید تا به حال براتون پیش اومده که دنبال یه ادیت میگردین،اما چیزی که مد نظرتون هست رو پیدا نمیکنین🪐🦩

❄️🍓خب من براتون یه پیشنهاد عالی دارم!🍓❄️

🌼🍀شما میتونین عکسی رو که میخواین توی یه پست رمز دار قرار بدین و اسمشو بذارین ادیت🍀🌼

🍣🍱بعد هم رمزشو برای من تلگراف کنین تا براتون اون عکسو ادیت کنم🍱🍣

🎆🌌همه عکسهای ادیت شده توی یه دونه پست رمز دار قرار میگیره و من رمزشو به تمام کسایی که ادیت سفارش دادن میدم🌌🎆

💎🌃کپی از همه تصاویر ممنوعه🌃💎

🍋مثالش🍋:

دوستتون دارم💋

منتظرم😘😘😘❤️

پسندها (17)

نظرات (11)

RayaRaya
18 بهمن 99 20:06
من میخوام
من میخوام!😍
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
حتما گلم❤️
طرحشو بذار تا من برات ادیت کنم💋

​​​​​​
✿•selva•✿✿•selva•✿
19 بهمن 99 7:59
خودت درست کردی؟😍
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
آره عزیزممم😍💋
اگه میخوای بگو برات درست کنم❤️
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
19 بهمن 99 10:06
خیلی هم عالی❤
میشه شما زحمت عکس را هم بکشید؟
من چند تا عکس ادیت شده از رزی را می خوام❤❤❤


خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی🍑
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
باشه عزیزم حتما❤️❤️
✿•selva•✿✿•selva•✿
19 بهمن 99 10:24
میشه اسم برنامه رو بگی؟😍❤️
لطفا؟❤️
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
بعد میگم💋
​​​​
✿•selva•✿✿•selva•✿
19 بهمن 99 10:24
عکس بیلی ایلیش رو خیلی دوستیدم😍
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
قربونت😍❤️

20 بهمن 99 9:53
میشه اسم برنامه را برام تلگراف بزنی ممنون میشم 
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
عزیزم با یه ذره گشتن توی گوگل پلی پیدا میکنی
مثلا بزن برنامه برای ادیت
SujinSujin
26 بهمن 99 10:00
👌
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
تو از کسی نمیخوای برات بذارم؟!
مثلا خواننده مورد علاقت؟
ایرانی هم باشه مشکلی ندارم😜

29 بهمن 99 16:45
میشه برا منم ادیت بزنی؟ عکسایی که میخوامو برات پست میکنم، تاشب ممنون میشم اگه بزنی لیمو جان🦄🌌
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
آره عزیزم حتما
✿•selva•✿✿•selva•✿
5 اسفند 99 10:51
یدونه در مورد پرنسس ها برام ادیت میزنی؟
لطفا؟
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
آرهههه گلم حتماا😍
کدوم پرنسس باشه؟
سلی😍
5 اسفند 99 12:52
سلام من همون سلوام.
السا
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
آره میدونم😁
حتما گلم 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 اسفند 99 20:36
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی گلم🥰
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
حتماااا عزیزمم😍