ᏝᏗᎷᎧᏁᏝᏗᎷᎧᏁ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
𝘽𝙄𝙇𝙄𝙀 𝙀𝙇𝙄𝙎𝙃𝘽𝙄𝙇𝙄𝙀 𝙀𝙇𝙄𝙎𝙃، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
ɔoɹouɐɔoɹouɐ، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
му вℓσgму вℓσg، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
ᏥᎥᎵᎵ𐒢Ⲅ ⳒᎥⲄᏓᏥᎥᎵᎵ𐒢Ⲅ ⳒᎥⲄᏓ، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
мє αи∂ ∂ιѕиєумє αи∂ ∂ιѕиєу، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

✨🌈cute lemon memories🌈✨

Hi:)

^-^my first post^-^

1399/11/12 11:17
216 بازدید
اشتراک گذاری

🧡 به نام خدا 🧡

سلام!

دیروز،یه جایی خوندم که خاطرات دوران نوجوانی رو،حتما یه جایی ثبت کنین.

چون سال ها بعد،وقتی بیای و مطالبی که نوشتی رو ببینی و دربارش تامل کنی،کیفشو میبری😜

(عجب مطلب بیخودی!😂)

برای همین،تصمیم گرفتم به نی نی وبلاگ بیام و خاطراتم رو اینجا ثبت کنم.

خوشحال میشم با لایک و فالو بهم انرژی بیشتری بدین تا پستام رو جذابتر کنم:)

فالو کنین،لایک کنین،کامنت بدین و خلاصه هر کاری بکنین منم براتون همون کارو میکنم:>

من لیمو هستم!

👧🏻💛یه دخی شاد و شنگول و پر انرژی👧🏻💛

🤍طرفدار بیلی هستم🤍

اگر هم مثل کسی مینویسم،بهم شک نکنین.

من کلا همینجورم😂

هر وقت یکی یه مطلبی بنویسه و من از قلمش خوشم بیاد مثل اون مینویسم ناخودآگاه😂

البته کپی نمیکنم:)

و دیگه این عادتم کم کم داره از بین میره:)

مطمئن باشین ازتون کپی نمیکنم:) 

پسندها (17)

نظرات (9)


12 بهمن 99 11:33
سلام عزیزم به نی نی وبلاگ خوش اومدی
امیدوارم که لحظات شادو نابی رو در نی نی وبلاگ بگذرونی
💗💗🎀🎀🎀🎀
امیدوارم همیشه خاطرات شادتو اینچا ثبت کنی💗💗💗
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
سلام گلم😍
ممنونم عزیزم😍
RayaRaya
12 بهمن 99 11:36
همیشه شاد باشی خوشگله
خوش اومدی به نی نی وبلاگ!😍
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
ممنونم عزیز دلم

12 بهمن 99 12:04
دختر تو مردادی ای که!بزن قدش هم ماهی!🎀🎀👊🏻👊🏻👊🏻
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
عه تو عم مردادی؟!😍 چه خوبببب!!!
بزن! 👊🏻 👊🏻 👊🏻 🌈
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
12 بهمن 99 13:35
سلام خوش امدی
دنبال شدی عزیزم دنبال کن
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
سلام عزیزم
ممنونم حتما😘
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
12 بهمن 99 13:35
خوش بختم
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
منم همینطور😁
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
12 بهمن 99 13:36
میشه بگی چند سالته؟
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
عزیزم توی تولد شمار ها هست
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
12 بهمن 99 14:09
سلاااام!!!!
من آناهل هستم💙
خوش اومدی به نی نی وبلاگ😍🌸
منم ۲۵ مردادمممم🌸😍😍😍😍
اسمت چیه؟🍇
ممنون بابت فالو🍥💙
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
سلااامممم!😍
خوشبختم عزیزم😘
وایییی چه خوببب🤩
لیمو صدام کن🙃
خواهش میکنم😊
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
12 بهمن 99 20:11
خوش اومدی منم کی پاپر و آووکادو هستم^-^♡
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
ممنونم پرنسس خانم😻❤️
چقدر خوب💋^-^
SujinSujin
26 بهمن 99 9:49
سلام عزیزم عاشق وبت شدم😘
اگر خواستی باهام اشنا بشی به وبلاگم سر بزن😘
 
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
میسییییی گلممم😍😍😍
حتما عزیزدلمم🤩