ᏝᏗᎷᎧᏁᏝᏗᎷᎧᏁ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
𝘽𝙄𝙇𝙄𝙀 𝙀𝙇𝙄𝙎𝙃𝘽𝙄𝙇𝙄𝙀 𝙀𝙇𝙄𝙎𝙃، تا این لحظه: 22 سال و 5 ماه سن داره
ɔoɹouɐɔoɹouɐ، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
му вℓσgму вℓσg، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
ᏥᎥᎵᎵ𐒢Ⲅ ⳒᎥⲄᏓᏥᎥᎵᎵ𐒢Ⲅ ⳒᎥⲄᏓ، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
мє αи∂ ∂ιѕиєумє αи∂ ∂ιѕиєу، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

✨🌈cute lemon memories🌈✨

Hi:)

چـشـمــانــ اقــیـانـوســیـ

1399/11/12 19:09
152 بازدید
اشتراک گذاری

I’ve been watching you for some time
یه مدتیه دارم نگات میکنم

Can’t stop staring at those oceans eyes
نیمتونم چشم از اون چشمان اقیانوسی تو بردارم

Burning cities and napalm skies

شهر های سوخته و آسمونای شعله ور

Fifteen flares inside those ocean eyes
پونزده تا شعله تو اون چشمان اقیانوسی هستن

Your ocean eyes
چشمان اقیانوسی تو

No fair
بی انصافیه

You really know how to make me cry
تو بلدی چجوری اشکم رو دربیاری

When you gimme those ocean eyes
وقتایی که با اون چشمان اقیانوسی بهم نگاه میکنی

I’m scared
ترس برم داشته

I’ve never fallen from quite this high
تا حالا نشده که از ارتفاع به این بلندی افتاده باشم

Falling into your ocean eyes
سقوط تو عمق چشمان اقیانوسیت

Those ocean eyes
اون چشمان اقیانوسی

I’ve been walking through a world gone blind
دارم تو دنیای کور و تیره قدم بر می دارم و

Can’t stop thinking of your diamond mind
نمی تونم از فکر مغز الماسی تو در بیام

Careful creature made friends with time
 یه مخلوق محتاط که دوستاش رو با گذشت زمان انتخاب میکنه

He left her lonely with a diamond mind
اون دختر رو با مغز الماسیش رها کرد

And those ocean eyes
و اون چشمان اقیانوسی

پسندها (14)

نظرات (7)

RayaRaya
12 بهمن 99 19:22
وای خدا جون محشرهههه بیلییی😍
منم خیلی دوسش دارممم😍😍
چون روحیاتش کاملا مثه خودمه😁
البته نه کاملا ولی خببب😅
خب دیگ چه خبر لیمو جان؟! ^-^😂
راستی!
توی کدوم شهر میزندگی؟!😂
وبتم خیلی خوشمل شده😍
و خیلی عکس هایی که میذاری خوشملن😍
امیدوارم یه عالمه فالوور داشته باشی😘
ببین تو عکسای ادیت شده بیلی رو دوس داری؟
من که خیلیییی میدوستم😍
کلا ادیت ها رو فوق العاده دوست دارم🤩
ولی هر کاری کردم برنامشو پیدا نکردمممم😭
فک کنم با اسنپ چت بشه
اسمت زیادی آشناس:
آخه ماعم یه دوس داریم اسمش لیموعه:||||~ 😂
ولی اگه اون بود بمون خبر میداد:
عاقا ت چه وسایلی از بیلی داری؟؟ ^-^
اصن چیزی داری؟؟!^-^
خو دیگ کاری نداریی؟
شب و روزت شکل بیلی^-^
بای،خوش بگذره*-*
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
عه توعم دوسش داری؟؟😍
منم دقیقااااا به همین دلیل دوسش دارممم🤩😁
😂
سلامتی^-^
نوموگم^-^ جلو جم زشته^-^
بت تل میدم میگوم*-*
ممنانم عشقولییی😍
قوبونت^-^
وایییی اره منم میمیرم براشونن😍
اره با اسنپ چت میشه.
نه بابا من اون نیستم😂😂
من....
تی شرت^-^
پوستر^-^
تخته شاسی^-^
گردنبند^-^
پیکسل^-^
کوله^-^
و....😂
اره مگه میشه نداشته باشم!
فدات^-^
شب و روز تو عم مثه بیلی
قربونت،بای^-^
*-*عجب کامنت باحالی*-*
RayaRaya
12 بهمن 99 23:27
عه جدا اونجا می&zwnjزندگی؟! 😂😂😍😻💋❤️😊
چه خوب😘
شاد باشی همیشه نفس🌺🌹💋
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
آره دیگ😅❤️
مرسییییی عشقممم😍😍😘💋❤️

14 بهمن 99 15:49
گلم زیر پست هام نظر بده😉یادت نره🌈مممنونننن😘😘😘😘😘
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
پاسخ
حتما عزیزم

14 بهمن 99 16:07
❤️🌈ممنونم☔

15 بهمن 99 0:36
یادت رفتااا 😂 عجب آدمی هستی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

15 بهمن 99 14:15
نظر فراموش نشههه😂همین الان نظر بده وگرنه 🤣🤣🤣. 
SujinSujin
26 بهمن 99 9:52
😘😍It was great I had never heard Bailey&39s songs before but now I really like it